Будь-який готельний та ресторанний бізнес починається з двох речей - посмішки та чистоти. Правильно організований процес прибирання – це непросто чистота та затишок у закладі. Для управлінців та власників йдеться насамперед про економію ресурсів - витрат на закупівлю та використання спеціальних засобів, а також часу, який необхідний персоналу для здійснення швидкого якісного прибирання. Далеко не останню роль тут відіграє вибір миючих засобів. Це особливо актуально для готельного бізнесу – витрати на прибирання тут завжди значно вищі, ніж у рестораторів. Чим краще боротися з брудом - побутовими чи професійними миючими засобами? При виборі ви зіткнетеся з безліччю міфів і думок, про які йтиметься у цьому огляді.

Міф 1. Професійні засоби - дуже дороге задоволення.

На перший погляд здається - ціна цих коштів у кілька разів вища за звичну багатьом “побутову хімію”. Проте слід врахувати, що професійні засоби виготовляються як концентратів. Зрештою розведений розчин обійдеться дешевше за побутові миючі засоби, і вистачить його на більш тривалий термін. Тут також не заважає згадати про зниження витрат на логістику - замовляти такі речі доведеться рідше, місця вони займуть менше, якщо перерахувати все на готовий до застосування засіб. Та й з утилізацією буде легше – обсяг сміття за рахунок тари зменшиться. На тлі загальної кількості відходів це, звичайно, дрібниці, але який сенс нехтувати ними заради реальної перспективи скорочення витрат

Міф 2. Ризик збою в постачанні професійної хімії дуже великий.

Звичайно, від такої неприємності не застрахований жоден покупець, а за несвоєчасного постачання в найближчому супермаркеті такі товари не купиш. У разі головне - оптимізація процесу логістики. Насамперед, купуючи будь-які товари, необхідні для прибирання, вибирайте перевірених постачальників, цікавтеся їхньою репутацією на ринку. Також, щоб уникнути непередбачених накладок, запас миючих засобів на складі не повинен бути нижчим за встановлену норму.

Міф 3. Побутові миючі засоби більш безпечні для людини.

Професійні засоби спочатку розраховані на щоденне використання протягом кількох годин протягом тривалого періоду. Тому вимоги до їх безпеки для людини набагато вищі, ніж у “домашніх” аналогів. Також вони більш ефективні і мають щадні властивості - навіть найрозбавленіший професійний засіб дасть фору побутовому за якістю очищення, швидкості видалення забруднень і дбайливому відношенню до поверхонь, що обробляються.

Міф 4. Побутовими миючими засобами легше користуватися.

Для приготування розведення професійного миючого засобу потрібної концентрації обов'язково потрібні системи дозування. Це відлякує деяких - адже потрібно виділяти для цього окреме приміщення, підводити туди комунікації, займатися навчанням персоналу, а в ряді випадків виділяти окрему штатну одиницю, відповідальну за приготування та видачу розчинів. Але таке сприйняття можна пояснити скоріше силою звички. Адже асортимент засобів для збирання є найширшим. Використовуючи будь-який новий засіб, ви в будь-якому випадку вивчаєте інформацію про його властивості та способи застосування.

Деякі компанії вважають за краще передавати клінінг на аутсорсинг спеціалізованим компаніям - за такого способу вирішення проблеми вникати у вибір миючих засобів не доведеться. Але якщо ви хочете створити сучасний заклад, який відповідає загальноприйнятим стандартам, без оновлення клінінгових технологій не обійтися.