UAH
Мова:
|
УКР

Порядок надання гарантії ТОВ "КІЙТЕХНО"

Гарантійний термін встановлюється фірмою виробником. Початком гарантійного терміну є дата продажу.

Гарантія передбачає ремонт обладнання сервісною службою за рахунок виробника за наявності дефектів, що виникли з вини. Ремонт здійснюється у сервісному центрі виробника.

Гарантія не покриває можливих збитків від втрати прибутку, прямих або непрямих втрат, пов'язаних з несправністю обладнання та витрат, пов'язаних з доставкою до гарантійної майстерні.

Доставка до сервісного центру виробника здійснюється покупцем та за його рахунок.

У рамках гарантії не виконуються роботи:

  • з технічного обслуговування та профілактичних робіт;
  • монтаж та налагодження обладнання

Документи, що підтверджують гарантію:

  • гарантійний талон;
  • документ про оплату.

Гарантія не поширюється:

  • на витратні матеріали та комплектуючі: лампочки, скло, ущільнювачі;
  • при порушенні правил експлуатації та встановлення обладнання;
  • ушкодження обладнання внаслідок перепаду напруги в електромережі;
  • при неправильному підключенні виробу;
  • за наявності механічних пошкоджень;
  • якщо покупець не звернувся до служби доставки за наявності видимих ​​дефектів при отриманні товару.

Особливі слачі надання гарантії:

Індукційні плити та холодильне обладнання. Цей вид обладнання особливо чутливий до перепаду напруги, плити виходять з ладу при низькій напрузі, холодильне обладнання за високої. Тому наявність стабілізатора є обов'язковою умовою надання гарантії.

За відсутності стабілізатора на це обладнання гарантія не надається.

Служба сервісу:

Тел.: (044) 594-64-57 (58)