Порядок надання гарантії ТОВ "КІЙТЕХНО"
Гарантійний термін встановлюється фірмою виробником. Початком гарантійного терміну є дата продажу.
Гарантія передбачає ремонт обладнання сервісною службою за рахунок виробника за наявності дефектів, що виникли з вини. Ремонт здійснюється у сервісному центрі виробника.
Гарантія не покриває можливих збитків від втрати прибутку, прямих або непрямих втрат, пов'язаних з несправністю обладнання та витрат, пов'язаних з доставкою до гарантійної майстерні.
Доставка до сервісного центру виробника здійснюється покупцем та за його рахунок.
У рамках гарантії не виконуються роботи:
- з технічного обслуговування та профілактичних робіт;
- монтаж та налагодження обладнання
Документи, що підтверджують гарантію:
- гарантійний талон;
- документ про оплату.
Гарантія не поширюється:
- на витратні матеріали та комплектуючі: лампочки, скло, ущільнювачі;
- при порушенні правил експлуатації та встановлення обладнання;
- ушкодження обладнання внаслідок перепаду напруги в електромережі;
- при неправильному підключенні виробу;
- за наявності механічних пошкоджень;
- якщо покупець не звернувся до служби доставки за наявності видимих дефектів при отриманні товару.
Особливі слачі надання гарантії:
Індукційні плити та холодильне обладнання. Цей вид обладнання особливо чутливий до перепаду напруги, плити виходять з ладу при низькій напрузі, холодильне обладнання за високої. Тому наявність стабілізатора є обов'язковою умовою надання гарантії.
За відсутності стабілізатора на це обладнання гарантія не надається.
Служба сервісу:
Тел.: (044) 594-64-57 (58)
